Retour- verzend beleid
Verzendingsbeleid
Wij verzenden uw pakket binnen 1-2 werkdagen. Nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u een track & trace nummer waarmee u uw pakket kunt volgen.
GRATIS VERZENDING:
Nederland vanaf €50,-
Binnen Europa vanaf 6,95
Anders zijn de verzendkosten €6,95 voor levering binnen Nederland en €12,95 voor levering binnen Europa. De verzendkosten voor levering buiten Europa zijn €24,95.
Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag verwerkt voor verzending en op zaterdag en zondag zijn we gesloten.
Retourbeleid
Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen de tijd heeft na ontvangst van uw artikel om een retour aan te vragen. Geretourneerde producten moeten ongebruikt, ongeopend en in originele staat zijn. FARAJ werkt met natuurlijke producten. Om hygiënische redenen is het niet mogelijk geopende producten te retourneren.
Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is. Bovendien hebben we een trackingnummer en een bewijs van levering nodig wanneer u het artikel retourneert om uw terugbetaling te kunnen verwerken.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@faraj.nl Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via info@faraj.nl
Beschadigingen en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.
Terugbetalingen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, krijg je binnen 10 werkdagen automatisch je geld teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het ook enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product ontvang?
Als u een verkeerd product bij uw bestelling heeft ontvangen, of als u een artikel mist, betreuren wij dit ten zeerste! Neem contact met ons op via info@faraj.nl en wij helpen u zo snel mogelijk verder!